вторник, 16 ноября 2010 г.

DJ VANGELIS - GREEK SUPERMIX 2010 [11/2010]





Artist: Va - Dj Vangelis
Album: Greek Supermix 2010
CD-Type: mix cd
Number of tracks: 43
Audio Format: MP3
Quality (Bitrate): 160Kbps


Tracklist

01 - Πανος Κιαμος - Σφυριξα Κι Εληξες
02 - Κωνσταντινος Γαλανος - Θα Παρακαλας
03 - Βασιλης Καρρας - Σιγα Το Πραγμα
04 - Γιαννης Πλουταρχος - Eισαι Ομορφη
05 - Πανος Κιαμος - Θα Ζησω Για Μενα
06 - Γιαννης Πλουταρχος - Θησαυρος
07 - Χρηστος Σαρλανης - Πουλαει Τρελα
08 - Πανος Κιαμος - Εννοειται
09 - Ηλιας Βρεττος - Μαζι Σου Παω Παντου(Promo)
10 - Νικος Κουρκουλης - Ωπα Ωπα
11 - Αγγελος Ανδρεατος - Τα Σπας Μωρο Μου(Promo)
12 - Χαρης Ακριτιδης - Βαζεις Στα Βραδια Μου Φωτια
13 - Χρηστος Χολιδης - Βαβυλωνια
14 - Γιαννης Πλουταρχος - Xτυπα Καρδια Μου
15 - Νικος Οικονομοπουλος - Ενας Θεος Ξερει
16 - Χαρης Κωστοπουλος - Πρωτο Θεμα
17 - Αντωνης Καρδαμιλης - Αχ Ψυχη Μου
18 - Κυπρος Χαριλαου - Ερωτα Μου
19 - Κωστας Μικελης - Αλητης Και Αλανι
20 - Ζενια Βασιλειαδη - Ειδα Στον Υπνο Μου(Promo)
21 - Χαρης Κωστοπουλος - Τι Κολλημα Ειναι Αυτο
22 - Χριστινα Σαλτη - Φυγε
23 - Σακης Αρσενιου - Σαν Την Αγαπη Μας Δεν Εχει
24 - Χρηστος Χολιδης - Ναι, Ναι, Ναι
25 - Μαρια Ιακωβου - Για Σενα Ανασαινω
26 - Γιαννης Πλουταρχος - To Φωναζω
27 - Βασιλης Μπατης - Τριτη Και Φαρμακερη(Master Tempo Mix)
28 - Πανος Κιαμος - Ακαταλληλη Γυναικα
29 - Νικος Απεργης - Κανεις Το Δικο Σου
30 - Νικος Κουρκουλης - Τερμα
31 - Χρηστος Σαρλανης - Με Τι Καρδια
32 - Χρηστος Χολιδης - Καταδικασμενος
33 - Σακης Αρσενιου - Αμαρτια
34 - Πετρος Ιμβριος - Επιτελους Χωρισα
35 - Χαρης Κωστοπουλος - Τα Δικα Μου Θελω
36 - Πανος Κιαμος - Ημαρτον
37 - Χαρης Κωστοπουλος - Κανενας Δε Θα Παρει Τη Δικη Μου Θεση
38 - Πανος Κιαμος - Αινιγμα
39 - Χρηστος Μενιδιατης - Αμαρτωλα Μου Ματια
40 - Παολα - Φαρμακο(Promo)
41 - Σταυρος Κωσταντινου - Σε Τι Γκρεμο Με Σερνεις(Promo)
42 - Σταματης Γονιδης - Αγγελε Μου
43 - Βασιλης Μητροπουλος - Τα Παντα Ολα