пятница, 9 апреля 2010 г.

Panibar Non Stop - 29 Epytixies Gia Laiko Glenti




Artist : ΠΑΝΙΒΑΡ NON STOP
Title :29 ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΛΑΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ
CD Type : MP3 ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΙΚΑ
Country: Greece
Language: Greek
Total Tracks:29
Quality(bitrate):320kbps


01. ΓΥΡΙΣΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ - Βαγγέλης Περπινιάδης
02. ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ - Βασίλης Τερλέγκας
03. ΝΑΧΑΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΜΠΑΡΕΣ - Σταμάτης Γονίδης
04. ΠΡΟΣΕΥΧΗ - Βαγγέλης Περπινιάδης
05. ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΤΟΥ ΜΟΥΡΝΕΛΗ - Λεονάρδος Μπουρνέλης
06. Ε ΝΤΕ ΛΑ ΜΑΓΚΕΝ - Σπύρος Ζαγοραίος
07. ΜΟΛΥΒΙΑ - Βασίλης Τερλέγκας
08. ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ - Σπύρος Ζαγοραίος
09. ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ - Νάντια Καραγιάννη
10. ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΤΥΡΑΝΝΕ - Μπάμπης Τσετίνης
11. ΕΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ - Τάσος Μπουγάς
12. ΧΑΣΑΠΟΣΕΡΒΙΚΟ (Οργανικό - Μπουζούκι ο Μάκης Μαυρόπουλος)
13. ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ - Πόλυ Πάνου
14. ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΣΚΟΤΟΥΡΑ ΜΟΥ - Βαγγέλης Περπινιάδης
15. ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ - Πρόδρομος Τσαουσάκης
16. ΟΙ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ - Νίκος Γιουλάκης
17. ΦΩΤΟΓΡΑΦΕ - Σταμάτης Γονίδης
18. Ο ΖΕΠΠΟΣ - Βαγγέλης Περπινιάδης
19. ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠ' ΤΗ ΧΙΟ - Βαγγέλης Περπινιάδης
20. ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΨΑΡΟΠΟΥΛΑ - Βαγγέλης Περπινιάδης
21. ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΚΟΥΠΕΣ - Ελενα Γιαννακάκη
22. ΣΕΒΝΤΑ Μ' ΑΝΑΒΕΙΣ - Γιώτα Λύδια
23. Ο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ - Νίκος Γιουλάκης
24. ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΜΑΤΙΑ - Πόλυ Πάνου
25. ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΩΡΑΙΟ - Μπάμπης Τσετίνης
26. Ο ΠΑΣΑΤΕΜΠΟΣ - Απόστολος Νικολαϊδης
27. ΜΗΝ ΤΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ - Πόλυ Πάνου
28. ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ - Γιώργος Αιγύπτιος
29. Η ΜΠΑΡΟΒΙΑ - Τάνια Ελληναίου