четверг, 26 ноября 2009 г.

69 RIXTER Part1



Quality (bitrate): 128 ~ 192kbps


CD 1

01.Νινο - Εισαι Ομορφη
02.Γιωργος Μαης - Εχω Τρελαθει Μαζι Σου
03.Γιαννης Τασσιος - Κανει Τοσο Κρυο Εξω
04.Γιωργος Τσαλικης - Αν Μαγαπας
05.Γιωργος Γιασεμης - Ιδια Ματια Αλλο Βλεμμα
06.Αντρεας Σταμος - Χαριστικη Βολη
07.Χρηστος Παζης - Καποιος Καπου Καποτε
08.Πανος Κιαμος - Βαλε Τελος Λοιπον
09.Βασιλης Καρρας - Εμεις Οι Δυο
10.Νικος Μακροπουλος Επετειο Χωρισμου
11.Νικος Οικονομοπουλος - Πρωτη Αγαπη
12.Χρηστος Αβραμιδης - Να Γυρίσεις Περιμένω
13.Μιχαλης Χατζηγιαννης - Επετειος
14.Νινο - Σε Μισω
15.Χρηστος Χολιδης - Κι Ας Μην εχω Που Να Παω
16.Κωστας Γαλανος - Εξω Απ'Τη Πορτα Μου
17.Κωστας Σερετης - Λειπεις
18.Νατασσα Θεωδοριδου - Δεν Αξιζεις Τιποτα
19.Και Μου Το Λεγανε
20.Νικος Οικονομοπουλος - Οπως Αγαπας
21.Πανος Κιαμος - Μαζεψε Τα Και Πισω
22.Δημητρης Μπιναζης - Θα Σε Ξεπερασω
23.Πεγκυ Ζηνα - Πως Να Το Παλεψω
24.Γιωργος Γιασεμης - Ολα Εσυ
25.Νικος Οικονομοπουλος - Αυτο Το Αστερι
26.Χρηστος Μενιδιατης - Τωρα Σε Ψαχνω Παντου
27.Πασχαλης Τερζης - Ειναι Καποιες Αγαπες
28.Πανος Ψαλτης - Σε Κατηγορω
29.Νινο - Δεν Πιστευω Αυτο Που Γινεται
30.Χρηστος Παζης - Εχε Χαρι
31.Νικος Βερτης - Μονο Για Σενα
32.Πεγκυ Ζηνα - Πες Του
33.Πανος Ψαλτης - Μη Μου Λες Σαγαπω
34.Πανος Κιαμος - Το Δωματιο
35.Λιτσα Γιαγκουση - Ελα Παλι Αποψε
36.Μιχαλης Χατζηγιαννης - Αισθηματα
37.Χρηστος Παζης - Κατανοηση
38.Πανος Ψαλτης - Μονος
39.Νικος Μακροπουλος - Θαυμα
40.Γιωργος Γιασεμης - Τελως Παντων
41.Πανος Ψαλτης - Εξοδος Κινδυνου
42.Κωστας Σερετης - Μαζι Σου Εζησα Τα Παντα
43.Γιωργος Μαης - Δυο Φυλακες
44.Κωστας Καραφωτης - Τι Να Μου Κανει Το Ποτο
45.Δημητρης Μπιναζης - Σαν Αετος
46.Νατασσα Θεωδοριδου - Δεν Επιτρεπεται
47.Πανος Καλλιδης - Δεν Παρακαλαω
48.Θα Γινω Φιλος Με Τον Ηλιο
49.Αντυπας - Σε Ξεχασα Αλλα
50.Πανος Κιαμος - Να Σαι Καλα
51.Ποιος Αγαπησε Εσενα
52.Γιωργος Γιαννιας - Αν Δεν Κανω Λαθος
53.Πανος Καλλιδης - Καποιος Να Τη Βρει
54.Διονυσης Χιωτης - Εκπληξη
55.Στρατος Σμυρναιος - Ελα Να Σε Δω
56.Γιαννης Τασσιος - Θα ναι Αργα
57.Χρηστος Χολιδης - Να Σουν Εδω
58.Βασιλης Καρρας - Αχ Ρε Μοναξια
59.Πανος Καλλιδης - Φθινοποριασε
60.Δημητρης Μπιναζης - Απολυτος Ερωτας
61.Μην Μου Ξαναπεις Σαγαπαω
62.Ολο Περιμενω Να Φανεις
63.Νοτις Σφακιανακης - Παρτο Δρομο
64.Βασιλης Καρρας - Κανω Ενα Τσιγαρο
65.Πασχαλης Τερζης - Φευγω
66.Αλεκος Ζαζοπουλος - Στην Υγεια Της Αχαριστης
67.Πετρος Ιμβριος - Χειροκροτηστε τη
68.Νικος Οικονομοπουλος - Ματια Μου
69.Βαλαντης - Χωρις Επιστροφη
70.Αντρεας Σταμος - Αλλη Μια Βραδια
71.Αλεκος Ζαζοπουλος - Παρατατα Ολα
72.Νικος Βερτης - Δεν Χωρισαμε Ποτε
73.Πασχαλης Τερζης - Ριξε Λαδι Στη Φωτια
74.Νοτις Σφακιανακης - Παρτα
75.Τερζης & Βαρδης - Μετα
76.Πασχαλης Τερζης - Μια Φορα
77.Θα 'ρχομαι Κρυφα Τις Νυχτες....

CD 2

01.Νικος Παπαζογλου - Αυγουστος
02.Φυσηξε Ερωτας
03.Στο Μυαλο Μου Εισαι - Kυριαζής
04.Χρηστος Παζης - Ολα Για Μια Τρελλα
05.Νικος Μακροπουλος - Φιλε Μου
06.Νικος Κουρκουλης - Να Τα Νε Αποψε
07.Θεμις Αδαμαντιδης - Δεν Ειμαι γω Για Ερωτες
08.Πασχαλης Τερζης - Εισαι Ενα Τσιγαρο
09.Γιαννης Πλουταρχος - Ενας Θεος
10.Βασιλης Καρρας - Δηλητηριο
11.Αντυπας - Ποσο Σαγαπαω
12.Βασιλης Καρρας - Με Τα Ρουχα Κοιμαμαι
13.Χρηστος Παζης - Και Δεν Μπορω
14.Σταματης Γονιδης - Τι Ονειρα Να Κανω
15.Σταματης Γονιδης - Χθες Το Βραδυ
16.Τα Αμαρτωλα Σου Ματια
17.Σταματης Γονιδης - Με Πειραζει
18.Βασιλης Καρρας - Αιρεση
19.Πασχαλης Τερζης - Πηρα Την Καρδια Μου
20.Βαρδης - Ρεμος - Αποψε Θελω Να Πιω
21.Πασχαλης Τερζης - Παραστρατημα
22.Βασιλης Καρρας - Παω Να Τρελαθω
23.Νοτις Σφακιανακης - Του Φεγγαριου Ο Γιος
24.Πασχαλης Τερζης - Του Βορια Ο Γιος
25.Σταματης Γονιδης - Τα Κλαματα
26.Βασιλης Καρρας - Φταις Εσυ
27.Σταματης Γονιδης - Εσυ Θα Φταις
28.Πασχαλης Τερζης - Οπιος Τολμησει
29.Πασχαλης Τερζης - Ο Χωρισμος Σου
30.Σταματης Γονιδης - Αχ Καρδουλα Μου
31.Γιωργος Γιαννιας - Αγαπησε Μια Φορα Γιαυτο Που Ειμαι
32.Σταματης Γονιδης - Αυτο Το Τραγουδι
33.Ζαφειρης Μελας - Ενα Απογευμα Θλιμμενο
34.Χρηστος Παζης - Ποιο Στομα
35.ΝΟτις Σφακιανακης - Μηπως Ειμαι Τρελλος
36.Γιαννης Κοτσιρας - Αστον Τρελο Στην Τρελλα του
37.Πασχαλης Τερζης - Φευγοντας
38.Νοτις Σφακιανακης - Ολα Τα Σαγαπω
40.Τερζης Φωτιαδης Μελλας - Το Προσωπο Σου Μοιαζει
41.Τερζης Φωτιαδης Μελλας - Ακου Να Δεις
42.Τερζης Φωτιαδης Μελλας - Φαντασια Μου Πλανευτρα
43.Τερζης Φωτιαδης Μελλας - Θα Θελα Να Σουν Εδω
44.Πανος Κιαμος - Παρακαλω
45.Πανος Κιαμος - Γυρνα Πισω
46.Νικος Μακροπουλος - Μην Ρωτας Το Γιατι
47.Νικος Μακροπουλος - Πες Του Να Φυγει
48.Νικος Μακροπουλος - Και Γω Μαζι Σου
49.Νικος Μακροπουλος - Μασκα
50.Νικος Μακροπουλος - Φοβαμαι πως
51.Πανος Κιαμος - Μια Καρδια
52.Νοτης Σφακιανακης - Περνα Και Συ
53.Πανος Κιαμος - Δε Κοιμαμαι Τωρα Τα Βραδια
54.Πανος Κιαμος - Τρελλαδικο
55.Βασιλης Τερλεγκας - Στροφες
56.Βασιλης Καρρας - Νυχτα Ξελογιαστρα
57.Αντυπας - Οδηγω Και Σε Σκεφτομαι
58.Αντυπας - Ονειρα
59.Χρηστος Παζης - Ποιο Στομα
60.Σταματης Γονιδης - Μαζεψε Με
61.Πασχαλης Τερζης - Ακριβως Εδω
62.Γιαννης Πλουταρχος - Καμοια Δεν Μοιαζει Με Σενα
63.Κοντολαζος - Μην Μ αδικεις Που Φευγω
64.Κοντολαζος - Μια Ιστορια
65.Πασχαλης Τερζης - Δε Δακρυζουνε Οι Αντρες
66.Χρηστος Παζης - Εχει Ενα Φεγγαρι Αποψε
67.Ζαφειρης Μελλας - Εισαι Το Λαθος Της Ζωης Μου
68.Να Ερχεσαι Να Βλεπεις Τον Αλητη Σου
69.Χρηστος Παζης - Παρανομη Αγαπη Μου
70.Χρηστος Παζης - Αδιεξοδο
71.Παραπονεμενα λογια



Download